zaterdag 18 augustus 2018

Hooray

 
Deze kaart maakte ik vorige week voor een jarig nichtje.
Lekker vrolijk van kleur, en met een beetje bling bling ;)
Ik werd geinspireerd door het kleurgebruik op de kaart van Kaitlyn (thanks Kaitlyn!!)
Ik gebruikte diverse stempelsets door elkaar, dat mixen en matchen is natuurlijk superleuk om te doen.
Het zwarte stukje lint en de cirkel die ik heb gestempeld zijn nieuwe atikelen die vanaf 5 September te koop zijn!!
De gestempelde achtergrond is een "host" set, mocht jij die graag in je bezit krijgen?? Organiseer dan een SU party, wil je daar meer info over neem dan contact met mij op:
 
Hieronder de lijst met de materialen die ik heb gebruikt:
 
Sponge Daubers
[133773]
€ 6,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

6 opmerkingen:

GerJanne zei

Wat een vrolijke kaart heb je voor je nichtje gemaakt. Mooi met het toch bescheiden blig bling erop.

Marjan zei

Gave een super feestelijke kaart, top gedaan!

Unknown zei

I seriously love this! Thanks for sharing it with me so I could see.

Ellen zei

Mooie kleurtjes, gave kaart! Ziet er echt heel feestelijk uit.

Wilma de Korte zei

Supergave kaart!
Vind vooral de gekozen kleuren heel mooi bij elkaar, lekker vrolijk en feestelijk!
X

Jantine zei

Leuke vrolijke kaart voor je nichtje!
Groetjes,
Jantine