donderdag 9 januari 2020

"Feel Good" Bloghop




Welkom bij deze eerste Feel Good Stampin' Bloghop 
Elke maand een hop met een ander thema, deze keer is het thema: "Let's Celebrate"
Wellicht ben je een vaste blogbezoeker van mij of misschien is het de eerste keer dat je mij een bezoekje brengt, ik vind het natuurlijk superleuk dat je er nu bent ;)
Natuurlijk vind ik het geweldig als je mij gaat volgen (zie in mijn rechterbalk)
Ook ben ik te volgen op Instagram .

Maar nu waar je hiervoor komt, mijn creatie bij dit thema: 

Voor de werkbeschrijving van deze kaart klik op onderstaande afbeelding:


De lijst met deelnemers van deze bloghop:




Mijn lijst met gebruikte materialen:

Versamark Pad
[102283]
€ 11,50
Embossing Buddy
[103083]
€ 7,50
Bone Folder
[102300]
€ 8,50

13 opmerkingen:

Marga zei

Wauwwww wat een mooie kaart!!

Lotte zei

Wat een prachtige kaart!

DB zei

GE-weldige kaart en video. Super stoer dat je jouw eerste video hebt gemaakt. Ben erg blij dat je in het Design Team zit en de uitdaging bent aangegaan.
Groetjes,
Danielle

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Een hele mooie kaart Durvina! Prachtig in het blauw!

Prulleke zei

Wat een prachtige kaart! Die ombré achtergrond is schitterend. Wauw!

kaneeltje zei

Wat een mooie kaart💙

Stampin with Liz Design zei

Wow, deze is wel heel gaaf Durvina! Prachtige kaart in het blauw en goud! Groetjes Linda

Sandra Korten zei

Prachtige kaart. Super leuk filmpje!

Annemarie en Merit zei

schitterende kaart, en heel gaaf je eerst video ...
Liefs Annemarie en Merit

Ellen zei

Prachtige combi dat blauw met goud. Mooie kaart. Alvast een goed weekend!

Wilma de Korte zei

Prachtige kaart! Die achtergrondstempel is wel heel erg gaaf ;-)
En dan ook nog een You Tube video... stoer zeg en wat ging die goed!
X

Nina Janssen zei

Geweldig deze ombre kaart in het blauw. Met deze super achtergrond stempel. Je brengt me weer op ideeën. 😊

Yvonne zei

Schitterende kaart! Mooie kleurencombinatie en kleurenverloop 🤩. Gr. Yvonne