vrijdag 20 juli 2018

Bloghop team Happy Stars

 
Deze keer een bloghop met het thema: Zand, zee en strand.
Ik ben aan de slag gegaan met de "Sea of Textures " bundle.
Het zeewier heb ik met 2 verschillende kleuren inkt gestempeld, je ziet inderdaad meer kleur nuances maar dit komt doordaat ik de tweede afdruk ook heb gebruikt en zo word de kleur dus weer lichter... 

 
Bij de inktvis heb ik ook 2 inktkleuren gebruikt, deze heb ik met sponge daubers aangebracht op de stempel.
En het wie heb ik door de tentakels van de inktvis heen laten komen, heerlijk om zo te spleen met de uitgestansde elementen.
Vind je de kleine visjes niet schattig??
 
Kijk je ook nog even mee bij de andere deelnemers van de bloghop??
 

 
Big Shot
[143263]
€ 120,00

5 opmerkingen:

Marloes zei

Gaaf, Durvina! Zo leuk om te zien dat we hetzelfde set gebruikten, maar toch allebei een hele andere kaart hebben 😃

GerJanne zei

ik zag ook al en kaart bij Cynthia met deze set! Heel leuk en geeft wat verkoeling lijkt het wel....

Anita van Reemst zei

Jij hebt ook al zo'n leuke kaart gemaakt met deze set. Met natuurlijk een beetje bling bling:)

Pee’s Atteljeeke zei

Wat een leuk verfrissend kaartje.
Het is ook een leuke set, die bij mij nog op de wenslijst staat.

Wilma de Korte zei

In het echt is 'ie nog veel mooier!
Gave kaart en wat een "gepriegel" met die visjes ;)