zaterdag 31 augustus 2019

Bloghop "nieuwe Catalogus, team Happy Stars


Eindelijk weer eens blogpost van mijn kant.
Het heeft even geduurd, maar dat heeft natuurlijk een reden...
Vakantie en we zijn druk bezig met klussen voor mijn nieuwe hobby/workshopruimte, het is nog niet af maar aankomende week worden de workshoptafels en de kast bezorgd dus dan gaat het inmiddels ergens op lijken.
Het is een heerlijke ruimte van ongeveer 45m2 , dus genoeg ruimte om mijn wensen uit te laten komen.
Uiteraard laat ik je als het af is foto's zien ;)

Maar nu over waar deze blogpost voor bedoeld is, de bloghop!
En hoe leuk is het?? We gaan jullie deze keer creaties laten zien uit de nieuwe Herfst/Winter catalogus, deze komt per 4 september online.
Ik heb gekozen voor een herfstkaart, voor deze kaart heb ik de "Come to Gather"suite gebruikt, je kunt alle artikelen uitzonderlijk bestellen maar ik heb de complete lijn besteld en deze staat als suite in de catalogus en zo is het makkelijk om alles in 1x te kunnen bestellen.
In de suite zitten stempels en bijpassende dies (stanzen), Design papier, Lint & Linnen draad en houten figuurtjes.
Ben je ook zo nieuwsgierig wat de andere bloghop deelnemers hebben gemaakt?
Hop dan even verder langs de andere dames:


Wil jij graag de nieuwe catalogus ontvangen? 
Stuur mij dan een berichtje:
durvina@deltatools.nl

4 opmerkingen:

Janneke zei

Wat een mooie kaart Durvina ;o)
Leuk dat je meedoet deze maand ..

Succes met het inrichten van je workshop ruimte.

GerJanne zei

Oh die foto's wil ik echt graag zien! Klinkt als een geweldige ruimte!
En je kaartje is ook erg mooi, van samenstelling en van kleur!

Wilma de Korte zei

Prachtige kaart met een geweldige suite! Love it!

Jantine zei

Prachtige kaart Durvina! En heerlijk, zo'n workshopruimte naar je eigen wensen!
Groetjes
Jantine