donderdag 8 februari 2018

Let's talk about LOVE


Tja met de naderende valentijnsdag ontkomen we er niet aan om het eens over de liefde te hebben....
Natuurlijk is het toch leuk om hiervoor lekker aan de slag te gaan, niet dat ik een geheime liefde heb ;) ik ben al jaren gelukkig met mijn eigen Jacques <3
En nee ik ga hem geen kaartje sturen daar zijn we allebei iets te nuchter voor ;)
Maar het thema is en blijft leuk!
Ach wie weet dat hier een aantal pubers in huis toch nog een kaartje gaan versturen enne ikzelf ga wel wat kaarten versturen naar een paar mensen die me lief zijn, als BFF is het toch ook leuk om iets te ontvangen op 14 februari ;)
En natuurlijk word dan de envelop gekust, want dan hoef je van post.nl geen postzegel te plakken, dat is toch een top actie!!
  
Big Shot
[143263]
€ 120,00

5 opmerkingen:

Irene zei

Een leuke ❤❤❤❤ kaart met een nog véél leuker verhaal Durvina! Óók wij zijn daar veel te nuchter voor😊!

XxIrene

Ellen zei

Nuchter of niet, deze Valentijnskaart is supergaaf! Mooi dat houten papier ket daarop het rode hart en de houden glitters. Top kaartje.

GerJanne zei

Heel lief kaartje! Als ik lees wat je schrijft is het of ik mezelf hoor. Wij zijn daar ook te nuchter voor, maar mijn BFF's krijgen wel een kaartje..
GerJanne

Colien zei

Heel tof kaartje, gaaf, lief en stoer!
grtz.Colien

Marjan zei

Te gekke kaart, Durvina, erg gaaf die gouden letters en de moderne look. Hier ook geen kaartjes aan elkaar of wat anders, we doen niks aan valentijn.