woensdag 31 januari 2018

van spuuglelijk naar schitterend!

 
Tja wat een tekst boven deze post!!
Ik moet je echt toegeven toen ik de catalogus onder mijn ogen kreeg, en ik dit stempelset erin zag staan vond ik hem spuuglelijk....
En nu?? Ik vind hem zo mooi....
En veelzijdig te gebruiken, je kunt de bloem alleen stempelen, maar je kunt hem ook prachtig inkleuren met de Stampin Blends zoals hierboven bij de eerste kaart.
Ook vind ik hem voor veel gelegenheden bruikbaar en als je verder naar beneden scrolt zul je ook een blauwe variant zien, die heb ik special voor mannen gemaakt.

 
Deze is dus alleen gestempeld, hoe simpel en hoe mooi??!!
De achtergrond komt uit het papierblokje "Wood Textures".

 
En dan nu de "mannen" variant.
De achtergrond van deze kaart is gemaakt op Shimmery White papier, het papier heft van zichzelf al een mooie look, net van wit af en een lichte glinstering erin.
Met de Aqua Painters en wat inkt maak je een speelse achtergrond door wat streken met de penseel over het papier te geven.

 
En dan de laatste van deze keer, ook gemaakt op het papier uit het papierblokje "Wood Textures".
Bij alle kaarten heb ik het takje gestanst wat uit de "Seasonal Layers Thinlits" komt maar bij het stempelset van de orchideeen zit ook een takje om te stempelen, dus deze is niet noodzakelijk bij het maken van deze kaarten.
 
Ik ga maandag een bestelling plaatsen, mocht je graag wat willen mee bestellen geef het dan via de email uiterlijk maandagochtend 09:00 aan mij door.
 
Hier nog mijn gebruikte materialen lijst:
 
Big Shot
[143263]
€ 120,00

4 opmerkingen:

Ellen zei

Hahaha, grappig dat je je mening over deze stempelset zo hebt bijgesteld. Geweldige serie is het geworden.

Annemarie en Merit zei

Haha, ik weet nog dat je zei dat je de set "afschuwelijk "vond!!
zo zie je maar hoe je van mening kunt veranderen..
Prachtige serie kaarten is het geworden...

Fijne dag liefs Annemarie en Merit

Colien zei

Heel mooie kaarten, leuk dat je zo enthousiast bent!
grtz. Colien

GerJanne zei

Grappig is dat, dat je van mening kunt veranderen als je eenmaal aan het experimenteren bent gegaan. Je hebt een heel mooi serie gemaakt!