woensdag 14 februari 2018

Valentijnsdag

 

Ik kreeg de smaak te pakken met het stempelset "Heart Happiness", laat ik maar zeggen ik werd verliefd op het stempelset <3
Bovenstaande kaart maakte ik als eerste, en daarna schudde ik de volgende uit mijn mouw, ze gingen als vanzelf, heerlijk als je zo de smaak te pakken hebt....

Alle kaarten lijken op elkaar maar zijn toch anders....

Tja en deze kleurencombi vind ik zo gaaf!!!

En deze maakte ik voor een van onze meiden, die wilde haar BFF (dat klinkt ouderwets mam!!) een kaartje sturen.
De kaarten die ik in deze en de 2 laatste blogberichten heb laten zien zijn allemaal onderweg , en ik hoop vandaag er wat mensen mee te verrassen ;)
 
Happy Valentinesday!
  

6 opmerkingen:

Alina zei

ik vind ze allemaal heel erg leuk, Durvina!

Irene zei

Een enige ❤❤❤❤❤serie Durvina!

XxIrene

Marjan zei

In al hun eenvoud .... prachtige kaarten !!

Colien zei

Gave serie in toffe kleurtjes!
grtz.Colien

Ellen zei

Geweldige serie!

Annemarie en Merit zei

Geweldig leuke serie!!

Liefs Annemarie en Merit