woensdag 29 oktober 2014

Thank you


Deze creatie heb ik gemaakt om iemand te bedanken, de kaart is inmiddels ontvangen dus nu kan ik hem jullie laten zien.
Weer een naturel creatie!!
Wat is het toch leuk om met stempels te "stoeien".
Het  zo verassend om te zien dat je met stempels een heel andere uitstraling kunt geven dan wat je meest ziet met bepaalde stempelsets, voor deze kaart heb ik namelijk de "zon" stempel van het "Kinda Eclectic" set gebruikt in combinatie met de "stip" die bij het "Work of Art" set zit, ook heb ik uit het laatste set de tekst woorden gebruikt.
Natuurlijk hieronder nog mijn lijstje met gebruikte artikelen:
 

Built for Free Using: My Stampin Blog


Built for Free Using: My Stampin Blog


Vandaag zijn weer de nieuwe Weekly Deals van start gegaan, zit er iets voor je bij laat het me weten!
 


6 opmerkingen:

Marjan zei

Prachtige, stralende kaart, mooi gebruik van deze stempel heb je gemaakt!

Henriët zei

Mooie kleurencombinatie. En wat is dat mooi zilverpapier!
Groetjes van Henriët

Ellen zei

Grappig hoe je de zon gebruikt hebt! Lijkt nu wel een soort grafische achtergrond. Mooi.

Wilma de Korte zei

Wat een gaaf idee, SUper!!

Colien zei

Weer zo'n mooi SUperkaart!
grtz.Colien

Nicole zei

Moooiiiiiiiiiiii!!
Wel wennen hoor, deze kleuren bij jou ;-)
Fijn weekend. Liefs, Nicole