donderdag 23 oktober 2014

Naturel


Ik houd erg van deze tinten, en dit zullen jullie vast vaker terug zien keren in kaarten van mij.
Naturel, bruikbaar voor alle gelegenheden, en ook een klein beetje bling bling, het mooie glitterpapier gestanst met een gewone perforator en dan zomaar 3 van die mini rondjes om het geheel af te maken.
De hoeken heb ik afgerond met de "Envelope Punch Board".



  
Hier ook nog de Weekly Deals van deze week, de aanbiedingen gelden tot en met dinsdag.
Zit er iets voor je bij, of heb je iets anders nodig, mail mij gerust!
 
 
 


8 opmerkingen:

Ellen zei

Mooi van kleur dit kaartje! En die drie blingbling rondjes zijn heel subtiel.
Groetjes, Ellen

Aletta zei

Wauw... eruggggg mooi in deze warme kleuren... heb je kaartje direct gepint:))

Anoniem zei

Prachtig kaartje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Marjan zei

ERG mooie kaart, Durvina!! Ga deze ook pinnen.

Wilma de Korte zei

Die is gaaf!!
Supermooi, zeg :)

Anita zei

Wat leuk dat jij ook de uitdaging uitgaat. Je zit in een leuk team, dus dat moet helemaal goed komen.Veel succes en natuurlijk veel plezier. Je eerste kaarten zijn helemaal top!
Groetjes, Anita

Hetty zei

Schitterend kaartje. En wat een superleuk idee die blingbling rondjes met de perforator.
Heel veel SUcces. En ik blijf je volgen ;-)
Groetjes, Hetty

Nicole zei

Super super super mooi Durvina!!! Misschien een uitdaging maar dat gaat je helemaal lukken hoor!! Kanjer!
Liefs, Nicole