woensdag 17 juni 2020

Hoping all your birthday fishes come true


Ik maak niet zo ontzettend veel kinderkaarten (zoals je waarschijnlijk wel weet).
Maar toen ik dit set in de catalogus tegen kwam wist ik meteen dat ik die moest hebben (oei!! dat klinkt hebberig...)
Ik was op slag verliefd op deze leukerd.
Voor deze kaart ben ik lekker aan de slag gegaan met sponzen en inkt, de achtergrond is helemaal zelf gemaakt, lekker sponzen en etempelen ;)
En die tekst!! is gewoon te leuk toch???
Neem hieronder een kijkje voor de gebruikte materialen, en als je op de producten klikt kom je vanzelf in mijn webshop (vernieuwd en zeker de moeite waard om een kijkje te nemen! Let op betalen kan alleen met een creditcard, neem contact met mij op via email als je via mij wilt bestellen durvina@deltatools.nl

Mijn gebruikte materialen:

2 opmerkingen:

Stampin with Liz Design zei

Wat een gaaf kaartje Durvina! Heel leuk gedaan! Groetjes Linda

Kerry Parkinson zei

I love this card, especially your sponged background. TFS!