maandag 18 december 2017

HoHoHo

 
Ik was een leuk idee aan het zoeken wat ik als cadeautje aan "mijn dames" (met mijn dames bedoel ik mijn directe teamleden!) kon geven en stuitte via pinterest op een zo gaaf idee!
Ik kopieerde het en gaf er deels mijn eigen draai aan....
 
 
De bovenkant versierde ik in kerststijl...
 
 
En als ie opengaat komt de verassing...
 
 
Een leuke en vooral lekkere verassing.
Zoals ik al zei is het idee niet van mezelf het komt van Candy Ford, klik hier voor haar blog en de versie die zij maakte (hier staan ook de maten vermeld!)
 

 
Glue Dots
[103683]
€ 6,50
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00
Big Shot
[143263]
€ 120,00

6 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi Durvina,
Dit is geweldig!! Wat ontzettend leuk met die ferrero rocher als O. Daar verras je je teamleden vast heel erg mee!
Groetjes,
GerJanne

Colien zei

Heel gaaf, wat een leuke doosjes en dan ook nog iets lekkers erin, tof!
grtz. Colien

Annemarie en Merit zei

Wat gaaf gedaan Durvina, heel leuk gemaakt!
Groetjes, Merit en Annemarie

Irene zei

Enig! Dank voor de kerstkaart die vandaag is bezorgd!

XxIrene

Ellen zei

Wat een superleuk idee! Echt een verrassing als je het doosje open doet.

Alina zei

heel erg mooi, Durvina, wat een leuk idee!
zo blij met je prachtige kaartje, dank je wel :) !