vrijdag 8 december 2017

Celebrate....

 
Ik heb weer het nieuwe set met de flessen gebruikt..., ik vind hem echt TE GEK!
Deze keer voor een jarige man...., en ja met glitter erbij!
Ik vind het net "dat" extra feestelijke aan een kaart geven.
Misschien vind jij het helemaal niets....., maar met gewoon cardstock is natuurlijk ook een leuke optie ;)
De flesjes heb ik aangezet met inkt d.m.v. een Sponge Dauber.
Enne de leuke tekst kun je straks vanaf Januari gratis scoren bij de Sale a Bration, hoe leuk is dat?!
 
Fijn weekend!

6 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Hij is super gaaf...en dat vond ook de jarige man!!

Fijn weekend Annemarie en Merit

Ellen zei

Echt superleuk deze flesjes! Gave mannenkaart. De glitterletters maken het kaartje extra feestelijk.

Colien zei

Heel gaaf, mooie stoere kaart en die glitters kunnen prima voor een man, maakt het lekker feestelijk!
grtz.Colien

Marjan zei

Ook deze is super, lekker stoer!! Vind ook dat de glitters prima kunnen.

Hetty zei

Super leuke kaart!!
De flesjes staan op mijn verlanglijstje ;-)

GerJanne zei

Ha Durvina,
dat was inderdaad een tijd geleden. Hoe het kan dat ik je niet meer zie? Nu heb ik het opnieuw geprobeerd en ik geloof dat je nu wel in mijn leeslijst gaat verschijnen!
Je kaart vind ik erg leuk! EN dat glitter kan heel goed voor een man! Super feestelijk!
Groetjes,
GerJanne