woensdag 20 september 2017

Herfst bloghop team Happy Stampin


Wat leuk dat je een kijkje komt nemen!
Misschien kom je op mijn blog via de bloghop, dan heb ik een leuke tip voor je..., word volger van mijn blog  ;)
 
Deze keer het Thema "Herfst"
Ik ben een beetje afgeweken van de traditionle kleuren van herfst, alhoewel de kleuren er ook wel in terug te vinden zijn ;)
Ik heb een lekker groete tekst gebruikt, die knalt er zo lekker uit.
 

 
De bladeren zijn bestempeld met Versa Mark en bewerkt met Embossingpoeder en daarna met de heattool, geeft een heel leuk effect moet ik je zeggen ;)
Probeer het maar eens!!
 
https://create-and-smile.blogspot.nl/2017/09/bloghop-team-happy-stampin.html

 

http://happystampin.nl/2017/09/stampin-up-team-bloghop-5.html
 
Wil je de bloghop volgen en geinspireerd worden door nog meer voorbeelden? Klik dan op de banner van "volgende blog"
 

 Hieronder een lijst met de door mij gebruikte materialen:

Vintage Leaves
[138802]
€ 31,00
Embossing Buddy
[103083]
€ 7,50
Versamark Pad
[102283]
€ 10,50

9 opmerkingen:

Monique zei

Prachtig, ook zo met die gestanste bladeren. Toppertje

Wilma de Korte zei

In het echt is 'ie nog veel mooier ;)
Heel gaaf! Thnx voor het idee!

Colien zei

Heel gaaf, wat een mooie bladeren en hugs doen het altijd goed!
grtz.Colien

Marloes zei

Wat een gave kaart zeg!! Erg mooi 😍

Anita van Reemst zei

Gaaf hoor. Leuk het dsp van hout zo samen met de bladeren.

Pee’s Atteljeeke zei

Ik geniet altijd van jou kaarten. Al heel lang. Heb zelf al een paar keer bij je aan tafel gezeten in Gulpen.
Ook dit is weer een schatje.

bestofstampin@gmail.com zei

Wat een mooie combinatie. Super mooi kaartje

Ellen zei

Mooie herfstkaart! En grote hugs zijn altijd goed, toch?!

Annemarie en Merit zei

Wat een mooi herfstkaartje Durvina!
Groetjes, Merit en Annemarie