woensdag 29 juli 2015

Thank you

 
Wat ben ik toch gek van de nieuwe inktkleuren, ik moest alleen erg wennen aan de Cumcumber Crush, maar moet toegeven dat ik hem zo ook wel weer erg gaaf vind, dus kortom  "I love them all"
Bedank kaartjes voor mijn klanten, altijd erg leuk om te maken en ze worden ook altijd gewaardeerd weet ik!
Deze keer de stempel uit het "A Whole lot of Lovely" ingekleurd met de  Many Marvelous Markers", zodat je op 1 stempel meerdere kleuren kunt gebruiken.
De banner is gemaakt met de geweldige pons die nieuw in de catalogus is en ook het "Corrugated Paper" en de "White Perfect Accents" zijn nieuwe producten in de catalogus die ik erg veel toevoeging vind geven als nieuw product in de catalogus.
Wat is het toch een feest om met al deze prachtige producten te werken!!!
 
 

Built for Free Using: My Stampin Blog


 
Built for Free Using: My Stampin Blog

4 opmerkingen:

Ellen zei

Gaaf kaartje! Prachtig van kleur. Mooi ook met dat ribbelkarton erbij.

Sarah zei

Wat een mooie kaart. Echt prachtig !! Grappig dat jij met de set birthday blossem werkte. Ik was daarstraks in de catalogus aan het neuzen en vond dit wel een mooie set . Veel mooie happy birthday teksten en een bloem waarmee ik mijn punch ook kan gebruiken. Ik zocht op pinterest voor wat inspiratie maar vond niks en nu plaats jij er een kaartje mee.
Fantastisch ! Liefs ☆ Sarah ☆

Irene zei

Mooie kleurencombinatie Durvina, enig groen papier als achtergrond!!

xx Irene

Wilma de Korte zei

Lekker vrolijk en fris kaartje!
Ik vind de cumcumber crush erg gaaf, maar ja ben nu eenmaal gek van groen :))
Liefs, Wilma