woensdag 8 juli 2015

Congrats to you

 
Felicitatie kaartjes zijn altijd leuk om te maken....
Ik heb voor de kleurencombi van Watermelon Wonder, Mint Macaron en Crumb Cake gekozen en daar wat stoer zwart en wat zilver/glitter voor het  Bling Bling effect met als toevoeging een Doily wat het allemaal tot dit geheel maakt.
Ik heb dit kaartje in 2-voud gemaakt, 1 met 1 ster erop en 1 met 3 sterren erop, de ontvangers ervan weten precies waar deze op doelen ;)
 
 

Built for Free Using: My Stampin Blog


9 opmerkingen:

Janneke zei

Hij staat te pronken op de kast, hij is echt top! Dank je wel ;o)

Erica ♥ zei


Super kaartje, leuke kleuren ook ☺
Gezellige en fijne (knutsel) week
Liefssss Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel}

Cobie zei

Leuke kaart!!
Groetjes Cobie

Hetty zei

Super gave kaart! Heel leuk gedaan.
Groetjes, Hetty

Sarah zei

Heel leuk kaartje . Dat tekst stempeltje vind ik mooi .
Komt uit een leuke set . Liefs ☆ Sarah ☆

Colien zei

Gave kaart, stoer met dat zwart erbij!
grtz. Colien

Alina zei

prachtig, Durvina, en gefeliciteerd met het promoveren naar Bronze 3 :) !!! geniet ervan!

Ellen zei

Wat een leuke kaart! Geweldige kleurtjes heb je gebruikt! Ik las trouwens bij Wilma dat ik jou moet feliciteren met brons :) Leuk hoor!

Wilma de Korte zei

Dank je wel voor het kaartje met 1 ster :))
Gaaf gemaakt!!
X