woensdag 29 april 2020

Let it Snow


Tja dan is het eind April en kom ik met een kerstkaart op de proppen...
Ik zag op het Kerst-Mix blog een leuke Sketch-Challenge en dacht laat ik eens een keer meedoen.
En het voordeel als je (regelmatig) meedoet is dat je langzaamaan een voorraad hebt voor het einde van het jaar ;) dus dan ook minder kerstkaarten stress (hihihi)
Het papier wat ik gebruikte is een oudje van Stampin 'Up!
Maar altijd leuk om te gebruiken, wie wat bewaard die....
Nou enne ik heb heel veel bewaard ;)


3 opmerkingen:

Jantine zei

Superleuk kaartje. Ik ben gek op die vrolijke sneeuwpop!
Groetjes,
Jantine

Wilma de Korte zei

Wat een leukerd! Gezellig dat je meedoet met Kerst-Mix:-) Volgende week weer??

Janneke zei

Wat een mooie kaart Durvina ;O)
Leuk dat je meedoet bij kerst - Mix