zaterdag 4 januari 2020

Let's Party bloghop


Mijn eerste blogpost van 2020, dus natuurlijk ga ik je dan eerst een goed en creatief 2020 toewensen!!
Om maar goed te starten is dit een bloghop, in het teken van de nieuwe mini catalogus en deze in combinatie met de Sale a Bration catalogus.

Deze keer een supervrolijke kaart om een klein jongetje op te vrolijken die ziek is, ik hoop dat deze kaart een lach op zijn gezichtje zal toveren ;)
Natuurlijk kan deze kaart ook goed gebruikt worden voor een verjaardag.
Het DSP en bijpassende stanzen (eventueel ook stempels)  is heerlijk vrolijk, de confetti's en de touwtjes bovenaan de banner zijn een product wat uit de Sale a Bration folder komt.
Als je benieuwd bent naar de producten die ik heb gebruikt moet je even helemaal naar beneden scrollen.

Ben je benieuwd wat de dames gemaakt hebben bij deze bloghop?
Volg dan de VOLGENDE link, wil je nog even terug?
Klik dan op vorige.




Mijn gebruikte materialen:
Bonanza Dies
[151566]
€ 31,00
Paper Snips
[103579]
€ 12,00

3 opmerkingen:

Wilma de Korte zei

Wat een beestenboel, superleuk!
Gave kaart :-)

Tinie zei

Echt een super vrolijk kaartje!
Groetjes Tinie

Ellen zei

Wat een onwijs leuke, vrolijke kaart! Die beesten erop zijn echt supergaaf.