zaterdag 26 oktober 2019

Bloghop team Happy Stars



Wat leuk dat je (weer) een kijkje neemt op mijn blog.
Dit is een bericht i.v.m. een bloghop van team Happy Stars, het thema van deze bloghop is "Christmas".
Langzaam aan groeit mijn voorraadje kerstkaarten, de meeste zien julie hier niet voorbij komen, omdat ik die exclusief voor workshops houd...
Wil jij ook een keer aanwezig zijn bij een workshop?
Stuur mij dan een berichtje:
durvina@deltatools.nl

Ik heb voor deze kaart gebruik gemaakt van traditionele kerstkleuren, en die takken zijn zo gaaf en deze keer heb ik ze bewerkt met "Ice Stampin Glitter", wat een geweldig winters effect geeft...
Hop je ook nog even mee naar de andere deelnemers?



Natuurlijk hieronder de complete lijst met gebruikte materialen:

4 opmerkingen:

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Marloes zei

Gaaf!! Wat een mooie kaart en die takjes zijn geweldig 😍

Annemarie en Merit zei

wat een prachtige kaart is dit zeg, heerlijk met dat knallende rood eronder!!

Liefs Annemarie en Merit

GerJanne zei

Oh wauw wat een mooie stans is dat van die dennenappel. Je kaart is heel sjiek!