zaterdag 26 januari 2019

Bloghop voorjaarscatalogus


Welkom bij deze voorjaars bloghop!
Natuurlijk hoort daar een kartje bij met een frisse kleur.
In combi met zwart maakt ie het naar mijn idee iets chique.
En de doily's..., ik vind ze zo gaaf!
Zowel de stempels als de stanzen...., zo bruikbaar voor veel gelegenheden en natuurlijk tijdloos!


Zie je die 2 glanzende vlinders?
Die komen uit de Sale a Bration folder, ze zijn van blank hout maar ik heb ze bewerkt om dit "Glossy" effect te krijgen, wil je weten hoe?
Kijk dan even terug via deze link , naar een van mijn eerdere blogpost waar ik deze techniek ook toepaste.
Mocht je de bundle van de Doily's bijv willen kopen dan kun je bijv de vlinder er gratis uit de Sale a Bration folder bij uitkiezen....

Hop je ook nog even mee naar de andere blogs:


Hier mijn gebruikte materialen:



Product List
Versamark Pad
[102283]
€ 11,00
Big Shot
[143263]
€ 120,00

2 opmerkingen:

Theresia zei

Mooi 😍

Ellen zei

Mooie kaart! De glimmende vlindertjes staan prachtig.