vrijdag 26 oktober 2018

Bloghop team Happy Stars


Welkom bij de bloghop van Team Happy Stars
Deze keer met het thema Herfst/Halloween, en omdat ik niets heb met Halloween was mijn keuze makkelijk
Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van de techniek met sponzen zoals in mijn vorige post, volg deze link.
De leuke druppels wat toch een beetje verwijst naar het echte regenachtige herfstweer heb ik heel simpel met een natte hand over de beinkte kaart gezwiept, zo simpel is dit effect erop te krijgen....

Onderaan deze post zie je een link van de andere dames die meedoen met de hop, klik op de namen en neem een kijkje op de andere blogs

8 opmerkingen:

Jantine zei

Prachtige kaart in schitterende kleuren!
Heel herfstig!
Groetjes
Jantine

Annemarie en Merit zei

schitterende herfstkaart!

fijn weekend liefs Annemarie en Merit

Ingen zei

Ontzettend leuk met die gespetterde achtergrond. Inderdaad een mooie link naar een regenachtige herfstdag :-)

Marloes zei

Gaaf!! Echt super deze techniek, het lijkt net of het geregend heeft 😉

Wilma de Korte zei

Een super gaaf kaartje Durvina!
En dan krijg je 'em ook nog 2 x in de brievenbus, haha...
Prachtig kleurenverloop en de "druppels" zijn de finishing touch :-)
X

Janneke zei

Wat een mooie kaart Durvina ;)

GerJanne zei

Hoi Durvina,
prachtige kaart heb je gemaakt en dat blad is een supermooie stans! De kleuren zijn supermooi bij elkaar!
Groetjes,
GerJanne

Anita van Reemst zei

De herfst spettert er van af. Gaaf zo die achtergrond.