vrijdag 25 mei 2018

Bloghop team Happy Stars

 
 
Vandaag weer een bloghop van Team Happy Stars, deze keer met het thema beterschap!
Ik heb gekozen voor een spiksplinternieuwe stempelset die vanaf volgende week voor jou verkrijgbaar is.
Ik ben ook heerlijk gaan "spelen" met de Brusho", zo leuk om te doen en een gaaf effect geeft het ;)
 
 
Hier even een detail foto...., zie je waar ik het over heb??
rechts onderin zwemt een "school" visjes.
Ben benieuwd of jij ze had ontdekt!!
In het echt op de kaart glitteren ze en geeft het een leuk effect.
Ben jij ook zo benieuwd wat de andere dames gemaakt hebben met dit thema??
volg dan de onderstaande buttons om de bloghop bij alle andere deelnemers te bezoeken:
 
https://stampintheetje.blogspot.nl/2018/05/stampin-up-bloghop-beterschap.html
 

https://create-and-smile.blogspot.nl/2018/05/bloghop-team-happy-stars.html
 

7 opmerkingen:

Jantine zei

Mooi Durvina! Leuke kaart, die brusho past goed bij een onderwater-thema!
De visjes waren me op de kaart niet meteen opgevallen, leuk dat je nog een close-up plaatste!
Groetjes
Jantine

Holly Saveur zei

Prachtige kaart!!
sorry ik had de visjes niet gezien....

GerJanne zei

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt. Echt een onderwatertafereel. EN de visjes zag ik toen ik het las, maar ja, ze glinsteren op het scherm minder dan in het echt!

Anita van Reemst zei

Wat gaaf dat brusho. Past perfect bij de kaart.

Marjan zei

Ge-wel-di-ge kaart, Durvina, vind hem heel erg mooi! Fijn weekend.

Wilma de Korte zei

Gave kaart Durvina!
Moet toch ook maar aan de Brusho ;)

Janneke zei

Wat een mooie kaart Durvina ;o)