vrijdag 19 mei 2017

Bloesemtak

 
Deze kaart heb ik gemaakt met een van de spiksplinternieuwe Bundles: "Colorful Season" die te vinden is in de nieuwe catalogus.
Een prachtig set waar je voor alle 4 de jaargetijden mee aan de slag kunt.
Voor deze kaart heb ik gestempeld op het mooie Shimmery White papier, bewerkt met een waterbrushpen...
Erg leuke techniek ;)
In het hartje van de gestansde bloemen heb ik een mini parel gebruikt.
Binnenkort laat ik je wat heel anders zien gemaakt met dit set en dan bedoel ik ook echt heel anders.....
Wordt vervolgd!!

4 opmerkingen:

Rhodé zei

Mooie kaart, Durvina! Ik ben reuzebenieuwd wat je voor 'heel anders' gaat laten zien. Ik hou het in de gaten!

Colien zei

Prachtig!
grtz. Colien

Marjan zei

Supermooi, echt lenteachtig, de bloesem en de tere achtergrond!

Sarah zei

MOoi!