maandag 30 mei 2016

Gift/Cadeaubon






Laatst heb ik deze cadeaubon gemaakt.
Ik was het eigenlijk een beetje vergeten en moest dus als een razende tekeer gaan, HELP!!!
Wat doe je dan??? Ik blokkeerde omdat ik in tijdnood zat en kon effe niets verzinnen....
Dus via pinterest ben ik wat gaan zoeken, ideaal dat pinterest, ik ben niet echt van het namaken en kopieeren , maar in dit geval moest ik effe wat ;)
 
 
Ik ben aan de slag gegaan met het feestelijke "Birthday Bouquet DSP"
De kleurtjes en printjes zijn zo lekker feestelijk.....
 
 
Open gevouwen ziet het er zo uit.
Ik heb diverse stempelsets gebruikt:
Garden in Bloom
Endless Birthday Whises
K.J.E.G.
en uit de nieuwe catalogus: Perfectly Wrapped
 
 
De cadeaubon zit verstopt in de pocket, waar een leuk kantje aan is vastgemaakt om het er gemakkelijk uit te kunnen halen.

1 opmerking:

Colien zei

Dat zijn de beste enveloppen om te krijgen: al een kado op zich en dan ook nog heerlijk shoppen naar eigen idee, wat wil een mens nog meer?!
grtz.Colien