donderdag 17 december 2015

Just for You

 
Deze kaart heb ik voor mijn lieve vriendin gemaakt, ik ben lekker aan de slag gegaan met de allernieuwste spullen.
Helaas nog niet voor jullie te koop, maar zo krijg je al een voorproefje van mij.
Vanaf 5 januari zijn de spullen ook door jou te bestellen, dit is een combi van een nieuwe papierlijn, stanzen stempels en.... een Sale a Bration product!!!!
Yeah!!!
We hebben de maanden Januari t/m Maart weer de Sale a Bration periode, bij besteding van €60,00 mag je een gratis SAB artikel uitzoeken, hoe leuk is dat?!
Later hierover meer.
Ik ga nog aan de slag met de allerlaatste kerstkaarten en dan weer lekker spelen met de nieuwe artikelen.
Fijne dag toegewenst!!!

5 opmerkingen:

Ellen zei

Je kaart heeft prachtige tinten! Tekststempel vind ik ook erg mooi. Leuk weer, al die nieuwe SU-spullen.

Sarah zei

Leuke fleurige kaart . Nog even geduld op al het nieuws !
Liefs Sarah

Alina zei

leuk, Durvina, mooie kleuren!
bedankt voor de leuke kerstkaart!

Colien zei

Gave kaart in mooie kleurtjes, vrolijk!
grtz.Colien

Wilma de Korte zei

Heel gaaf, vooral in het echie :)
Je hebt me weer aan het twijfelen gebracht!
Liefs X