woensdag 17 december 2014

Merry Christmas

En weer een kerstkaart....
Ik dacht dat ik aardig uitkwam met mijn voorraad, maar kom gisteren tot mijn conclusie dat ik er 12 tekort kom!!
Elk jaar opnieuw toch weer die kerstkaarten stress, dus jullie snappen wel wat ik ga doen na deze blogpost ;)
 
Deze kaart heb ik gemaakt met de leuke banners die vanaf vandaag ook leuk te koop zijn via de Weekly Deals, de banners zijn een echte "Must Have", zoals je ziet een leuke vulling van je kaart die niet speciaal met kerst te maken heeft en dus het hele jaar door op je kaarten of creaties is te gebruiken, en nu met de "Weekly Deals" bespaar je toch mooi €7.49 op deze leuke banner set!!
Mocht je interesse hebben laat het me dan weten.
 
Hier mijn gebruikte materialen:
 

Built for Free Using: My Stampin Blog


 
Built for Free Using: My Stampin Blog
 
 

En het overzicht van de Weekly Deals:




7 opmerkingen:

Colien zei

Gave kaart! Ben ook nog niet klaar, maar kan me er nooit toe zetten om al eerder in het jaar aan kerstkaarten te beginnen. De inspiratie is er nu pas, met alle versieringen in huis en zwarte (hars)handen van het kransen draaien ;)
grtz.Colien

Ellen zei

Twaalf te weinig! Dat wordt nog even doorwerken ;) Deze is alvast heel erg leuk!

Henriët zei

Erg leuk met die banners. Door het kerstboompje en het papier toch wel een echte kerstkaart. Ik heb er nog 1 over dit jaar, dus had goed geteld :-)
Groetjes van Henriët

Irene zei

Als je direct een hele serie van dit leuke kaartje maakt dan ga je het wel redden Durvina. Ik ben dolblij dat ik ze begin december allemaal af had, geen stress gehad dit jaar dus zo blijf ik het doen!

xx Irene

Wilma de Korte zei

Gaaf gedaan enne...zet 'em op!
Liefs, Wilma

Hetty zei

Deze prachtige kaart staat te pronken op de schouw.
Bedankt en succes met de laatste kaarten. Gaat vast lukken.
Groetjes, Hetty

Anita zei

Gave kaart. Het blokje is ook erg leuk!! Ik hoop dat het is gelukt met de kaarten, maar met al die leuke SU spullen is het vast geen straf om ze nog te maken:)
Fijne feestdagen.
Groetjes, Anita