donderdag 14 januari 2021

Feel Good Stampin Bloghop

 


Hey hoi wat leuk dat je hier weer bent!

Dit is mijn eerste blogpost van dit jaar, had eigenlijk al eerder wat willen plaatsen maar helaas is er nog niets van gekomen....

Dus nu mijn eerste post en ook nog eens de eerste Bloghop van team "Feel Good Stampin".

Deze keer is het thema van de bloghop "Monochroom", dat betekend alles in dezelfde kleur, ik moest best even verzinnen hoe ik dat zou aan gaan pakken, de kaarten die ik heb gemaakt zijn super-easy en ideaal voor als je snel een voorraadje kaarten wilt maken.

Helaas heb ik op dit moment nog geen filmpje (zoals je eigenlijk gewend van mij bent bij deze bloghop! Misschien volgt het nog, het fimpje is gemaakt maar ik had wat problemen met monteren.... Maar hier nu mijn beloofde kaarten:







De Rhinestone heb ik bij elke kleur aangepast met de Stampin Blends!

Hop je ook nog even mee naar de andere dames? 
Mijn gebruikte materialen: 
Highland Heather Dark Stampin' Blends Marker
Highland Heather Dark Stampin' Blends Marker
[146883]
€ 5,50
Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00

6 opmerkingen:

kaneeltje zei

Wat een heerlijke zomerse kleurtjes!

Lotte zei

Leuke serie zo

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Mooie kaartjes Durvina! Leuk gedaan met deze set!

StampinClubNederland zei

Mooie serie in lekker vrolijke kleuren. Super! Groetjes, Yvonne

GerJanneke zei

Mooie kaarten en mooie kleuren heb je gebruikt.

DB zei

Wat een mooie felle kleuren, echt heel vrolijk.
Groetjes,
Danielle