vrijdag 24 april 2020

Dankbaar

Deze set kaarten maakte ik laatst voor mijn meiden ;)
De dames die in mijn Stampin 'Up!  team zitten, ik had er een gezellig pakketje van gemaakt om ze te verassen, want ik ben natuurlijk super trots op "mijn" meiden en ik wilde ze even in het zonnetje zetten.


De tekst(en) vind ik zo leuk en deze is voor deze gelegenheid natuurlijk heel toepasselijk.
Ik kleurde het witte papier met allerlei leuke inktkleuren om zo een soort van "rainbow" look te creëren.
En daarna met de stans geeft het helemaal een leuk effect!


De tekst stempelde ik met Versamark inkt en gebruikte embossingpoeder en de Heattool.
Ik heb bewust voor zwart papier gekozen omdat dit er lekker uitspringt.

Hier mijn lijst met gebruikte materialen:

Versamark Pad
[102283]
€ 11,50
Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00

2 opmerkingen:

Cinderella zei

Goedenavond Durvina,

Wat en Supergave kaartjes voor de dames van jouw team.

Een heel fijn weekend
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

GerJanne zei

Heel mooi! De kleuren zijn vrolijk bij elkaar en het zwart maakt het helemaal af! Die vallen vast in goede aarde.