vrijdag 31 augustus 2018

Bloghop team Happy Stars

 
Wat leuk dat je (weer) een kijkje komt nemen op mijn blog.
Ik doe weer mee met de bloghop van team Happy Stars, deze keer met het thema "baby".
Ik heb deze keer een set van 3 kaarten gemaakt, bijna alle 3 hetzelfde maar toch net anders ;)

 
Het DSP ("Twinkle Twinkle DSP") wat ik heb gebruikt is zo fantastisch voor babykaarten, de printjes en kleuren zijn zo gaaf!

 
Bij alle kaarten heb ik een klein bling bling detail gebruikt, I love it!
 
Onderaan deze "post" zie je een lijst met namen, als je daarop klikt kun je zien wat de andere meiden hebben gemaakt!!
 
 
Hier mijn lijst met gebruikte materialen:
 
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

8 opmerkingen:

Jantine zei

Wat een leuke kaartjes, mooie kleurtjes! Ik vind ze lief en ook heel vrolijk.
Groetjes,
Jantine

Marloes zei

Wat een schattige kaarten! En niet zo standaard met roze/blauw en wit.

Anita van Reemst zei

Wat een leuke kaarten. De gebruikte sets zijn ook erg leuk. Zo leuk dat we allemaal een andere set hebben gebruikt.
Groetjes, Anita

GerJanne zei

Wat een enige kaartjes heb je gemaakt! Altijd handig als je er een paar tegelijk maakt...

Pee’s Atteljeeke zei

Ook deze vind ik erg mooi.

Marjan zei

Wat lief en mooi, Durvina! De bling geeft net dat beetje extra!

Ellen zei

Prachtige serie van drie lieve kaartjes!

Wilma de Korte zei

3 x leuk!
Gave kaartjes!
X