woensdag 4 februari 2015

xoxo

 
De creatie die ik jullie nu laat zien is geen kaart maar verpakking, helaas heb ik er geen foto van waar dat op te zien is, ik heb dit pakketje in 4voud gemaakt voor "speciale" mensen ;) die een cadeautje van mij hebben gehad.
De kleurencombi vind ik zelf mooi (lees chique!)
Natuurlijk mijn gebruikte materialen lijst:
 
Built for Free Using: My Stampin Blog

En ook vandaag weer de nieuwe Weekly Deals:
 
Built for Free Using: My Stampin Blog

Zit er iets voor je bij of je wilt andere artikelen bestellen, laat het mij dan uiterlijk donderdagavond weten, vrijdag plaats ik weer een bestelling!
Enne bij een bestelling vanaf 60.00 mag je een gratis artikel kiezen uit de Sale a Bration folder!!

4 opmerkingen:

Alina zei

heel erg leuk, Durvina, mooie kleuren!

Ellen zei

Kleuren zijn zeker mooi! Degenen die jouw cadeautjes hebben gekregen boffen maar :)

Colien zei

Mooie verpakking, gave kleurtjes!
grtz.Colien

Sarah zei

Zo een kadotje wil ik wel graag ontvangen . Mooi !