donderdag 8 januari 2015

Host a party of word demo!!

In deze periode van Sale-a-Bration is het voor jou extra interessant om een party/workshop te organiseren, dit kan bij jou thuis, maar mocht jij het bij mij willen organiseren en je gasten naar mij toe mee willen nemen is ook een mogelijkheid.
Als je een verkoop hebt van €275,00  mag je als bonus voor €27.00 aan extra uitzoeken uit de catalogus!!
Heb je interesse neem dan met mij contact op: durvina@deltatools.nl  ik zou het erg leuk vinden om een workshop voor jou te verzorgen.
Hieronder zie je een overzicht:
 
Als jij weleens hebt nagedacht om zelf demo te worden is het nu ook een leuke kans om in te stappen.
Je stapt in met de starterskit die jezelf samenstelt, de kit stel je samen voor een bedrag van €175,00 en daar hoef jij €129,00 voor te betalen.
Je krijgt ook nog eens 10% extra korting, bovenop de 20% die je al krijgt, bij je eerste bestelling vanaf €200,00, (mits je deze binnen 45 dagen besteld) plaatst.
Tijdens de Sale-a-Bration periode is er voor jou extra voordeel.
 

 
Voor vragen kun je mij mailen:
 
Of wil jij je direct aanmelden volg dan het tabje bovenaan de pagina en klik daar onderaan de tekst op Join now!!


Geen opmerkingen: