woensdag 21 maart 2018

Bloghop team Happy Stars

 
Hey hoi!
Hier ben ik weer met een creatie die onderdeel is van een gezellige en leuke bloghop
Deze keer hadden we een opdracht voor de bloghop, heel leuk zo'n uitdaging...
En dat was het ook echt voor mij, ik had namelijk al een kaart klaar voor deze opdracht maar ik was er niet tevreden over, dus nog maar een poging gewaagd en nu is het dus bovenstaand exemplar geworden!
Hier de opdracht waar we ons allemaal aan moesten houden:
 
Je bent ook vast ontzettend niewsgierig wat de andere dames ermee hebben gemaakt, nou hop dan lekker verder :
https://petraav.blogspot.nl/2018/03/happy-stars-team-bloghop-kleuren.html

Wil je toch nog even terug:

https://stampcreationsbymarloes.blogspot.nl/2018/03/happy-stars-bloghop-maart.html
 
En natuurlijk mijn lijst met gebruikte materialen:
  
Big Shot
[143263]
€ 120,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

9 opmerkingen:

Irene zei

SUper leuk Durvina!

XxIrene

Janneke zei

Wat een mooie kaart Durvina
Het was idd een uitdaging, ook voor mij :p

Marloes zei

Wauw! Wat een gave kaart 😍

kaneeltje zei

Krijg gelijk weer zin om met ‘weather together’ aan de slag te gaan. Erg leuke kaart!

GerJanne zei

Hoi Durvina,
dat is je heel goed gelukt, om je aan het kleurenschema te houden! Mooie kaart en een geweldige tekst!

Ellen zei

Hier ben je toch wel tevreden over?! Ik vind het een hele mooie kaart :-)

bestofstampin@gmail.com zei

Wat een mooie kaart.
Groetjes,
Sandra

Anita van Reemst zei

Deze kaart is geslaagd hoor. Mooi gemaakt.

Pee’s Atteljeeke zei

SUper!!!!!!!