donderdag 23 november 2017

Proost!

 
Laatst bij On Stage (een bijeenkomst voor Stampin Up Demonstratrices) kregen wij de nieuwe Catalogus in handen, in de nieuwe catalogus staat dus een ongeloofelijk gaaf set met flesjes en toebehoren....
 Ik heb ook al mogen pre orderen, om workshops en voorbeelden al voor te bereiden, en dit set MOEST ik gewoon hebben, wat klinkt dat hebberig ! SORRY!
Ik had al meteen een leuk idee voor ogen, en dit is mijn uitwerking ermee geworden.
Het jammere dat ik het nu laat zien is dat jullie deze spullen pas kunnen bestellen vanaf 3 januari, maar ik wilde jullie al een beetje lekker maken....

 
Hier nog een foto van mijn "glazen" flesjes, gemaakt met Clear embossing poeder en de heattool!
Reclame maken doe ik niet maar ik denk dat het idee wel duidelijk is, wie weet januari een vervolg met een ander biermerk ;)
Ik ga deze keer geen materialen lijst hieronder plaatsen, omdat de spullen nog niet verkrijgbaar zijn.
 
Vanavond een workshop met een 6-tal dames en voor nu nog even mijn Eigen voorraad kerstkaarten aan vullen, dus mijn volgende post beloof ik je een kerstkaart te laten zien ;)
Fijne dag!!

8 opmerkingen:

helena engelse zei

hij is enig en mannen kaarten zijn er niet zoveel erg leuk is deze

Irene zei

TE GEK, geen wonder dat je die MOEST hebben Durvina!
..heerlijk... helder... H....., perfect voor de bierdrinkers!!!

xx Irene

Marjan zei

Supergave kaart, erg leuk die finish op de flesjes!

Colien zei

Gave kaart, stoer! Veel plezier vanavond, nu al nieuwsgierig naar je kerstkaart...
grtz.Colien

Ellen zei

Gaaf zeg! Daar kun je stoere (mannen)kaarten mee maken. Goed idee ook om met clear embossen een glas-effect te bewerkstelligen.

Annemarie en Merit zei

ontzettend gave mannenkaart!!!

fijne dag liefs Annemarie en Merit

Alina zei

geweldig, Durvina!!!

Heather Stewart zei

hoe maakte de rode ster alsjeblieft?