woensdag 23 augustus 2017

Bloghop team Happy Stampin

 
Wat leuk dat je mijn blog bezoekt!
Alles heeft hier een tijdje stil gelegen ivm de vakantie, maar nu eindelijk dan weer een blogbericht van mij.
Deze keer een gezellige bloghop met in de hoofdrol een "Nederlands" set: "Boeket vol wensen"!!
Een prachtig set met bloemen en teksten en optioneel stanzen.
Bij dit kaartje heb ik gebruik gemaakt van een stukje DSP wat in een nieuw pakket komt en per 1 September te bestellen is.
Natuurlijk hoop ik dat je wat inspiratie opdoet en hop zeker even door naar de andere meiden ;)
 
Heb je vragen over deze of andere artikelen neem dan vrijblijvend contact met mij op.
 
 
http://happystampin.nl/2017/08/stampin-up-proficiat-team-bloghop.html
 

https://create-and-smile.blogspot.nl/
 
Hier nog de complete lijst om te hoppen langs alle blogs:
 

7 opmerkingen:

Rhodé zei

Mooi kaartje, Durvina! Prachtig zo met het zwart en groen.

Anita zei

Wat een stijlvolle kaart. Erg mooi!!
Liefs, Anita

Sarah zei

Heel mooi en een gelukkige verjaardag!!

Ellen zei

Wat een mooie tinten groen heb je voor dit kaartje gebruikt! De tekst is prachtig.

Colien zei

Wat een gaaf kaartje, mooie kleuren en lay-out!
grtz.Colien

bestofstampin@gmail.com zei

Wat een prachtig kleurencombinatie kaartje heb je gemaakt.

Wilma de Korte zei

Echt heel gaaf!!
Super die zwarte bloemen!