dinsdag 6 juni 2017

Bloghop nieuwe Catalogus

 
Dit keer een bloghop ivm de nieuwe catalogus, op elk blog word een ander product in het zonnetje gezet!
Hoe leuk is dat, allemaal nieuwe producten en veel inspiratie voor jou!Ik heb gekozen voor de "Colorful Seasons Bundle", te vinden op pagina 146/147 in de catalogus.
Ik heb er 4 kaarten met gemaakt, de jaargetijden, het bijpassende papierblokje heb ik gebruikt en in dezefde stijl heb ik de kaarten voor jullie gemaakt, als je de smaak te pakken hebt maak je ze zo in 1 keer achter elkaar ;) , lekker handig voor een voorraadje kaarten.
Hierboven zie je de lente versie.
 

Zomer


Herfst

 
Winter
 
Hop even voor de andere producten en ideeen naar het volgende blog van Marloes:
http://stampcreationsbymarloes.blogspot.nl/
Wil je nog even terug naar het blog van Wilma, klik dan hieronder:
http://lets-stamp.blogspot.nl/


6 opmerkingen:

Wilma de Korte zei

Leuk om 4 seizoenen te zien...wel echt een veelzijdige stempelset (ik heb 'em nog niet, maar......)
Ik vind de schulprand ook gaaf.
Je mag de zomer wel deze kant opsturen, letterlijk en figuurlijk...haha!
Liefs, Wilma

Ellen zei

Prachtige serie! Mooi ook die ton-sur-ton schulpranden op iedere kaart. Je zou zo mee kunnen doen aan de challenge bij Craftliners deze maand :-)

Anita zei

Wat leuk zo alle seizoenen samen. De set is erg leuk.
Groetjes, Anita

Marloes zei

WoW!! Je hebt er echt een werk van gemaakt! Leuk om de 4 jaargetijden terug te zien in de kaarten!

Liefs,
Marloes

Colien zei

Heel mooi, gaaf gemaakt die seizoenen!
grtz.Colien

Janneke zei

Wat een mooie kaartjes Durvina
Leuk om de jaar getijden zo te zien.